man tackar

Just nu lottar vi ut lite saker på jobbet. En lista sattes upp och mitt namn stod med. Man kunde vinna allt från en cykel till glas, jag var en av dom som vann en goodiebag. Mitt innehåll var perfekt. Ett gellack startkit, en låda med lite små produkter samt lite annat smått och gott. För något år sedan så lämnade jag tillbaka alla mina gellack och även ledlampan då det förbjöds att säljas. Vissa hade fått utslag av det osv, på mig funkade det hur bra som helst och jag älskade det. Såg ändå ingen mening med att ha de kvar medan jag ändå fick tillbaka alla pengar, då de inte skulle säljas mer lack. I efterhand ångrade jag mig ändå, då jag läste att man fantiskt kan använda sig av andra lack under lampan och få samma effekt. Så nu har jag en igen :-) 
Från det ena till det andra så har den största spänningen i vaden släppt och jag ska snart ta mig ner på stan för att möta upp Emma över en lunch i solen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback