soffpotatis

Jag har bara legat på sofflocket hela morgonen. En sån där morgon som jag inte har energi till något annat. 
Har inte bäddat sängen, har inte duschat, har inte gjort mig ordning än och jag börjar snart jobba. Har inte gjort någonting som sagt.
På tal om energi så har jag här för någon dag sen börjat äta tabletter för dåligt järnvärde. Min barnmorska ringde mig och talade om att hon fått provsvaren från mina blodprover. 
Inte för att jag har lidit av något men kan heller inte sticka under stolen med att jag känner mig trött och blir ibland snurrig i huvudet till och från. Främst när jag reser mig fort så kan jag ibland se stjärnor. 
Så hoppas det här hjäper lite på traven. Kan också vara ett tecken på att jag dricker kaffe medan jag håller andan på jobbet. När jag blir sådär sjukt trött och vill inget hellre än att hälla i mig en kall redbull. Något jag kunde göra förut, en kall redbull light. Så gott. 
Nu blir det nån kopp när tröttheten tar över, synd bara att det är så äckligt. Kommer aldrig lära mig tycka om kaffe, tackar vet jag te. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback