torsdag

Godmorgon. 
Nu har vi ätit frukost och ska snart lägga oss en stund i solen sen hade vi tänkt promenera bort till gamla stan. När vi var där iförregår så hittade vi en jätte mysig resturang som vi hade tänkt att försöka hitta tillbaka till och äta lunch på. 

Bjuder på lite bilder på mig och min fina mamma från igår kväll. 
Hade en jätte mysig kväll... 
Vi började med att lägga ansiktsmask, ta ett fot bad och fila fötter. Sen sminkade jag henne och fixade håret. Vi gick sen ut och åt middag och avslutade kvällen på hotellet över en drink. Såklart blir det ett alkoholfritt alternativ för mig men det behöver jag ju egentligen inte ens skriva :-) 







Kommentarer
Postat av: Johannakjol

Vilken pingla till mor du har!! Man ser verkligen vem du brås på!😘

2015-05-14 @ 13:07:10
Postat av: Linn

Haha. Snälla kjooool 😘 Ja, man kan ju hoppas på att man ser så där fräch ut när man snart ska fylla 47 år 😍

2015-05-14 @ 18:10:12
Postat av: Alexandra

Åh så fina ni är! ❤️

2015-05-14 @ 19:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback