v 23

Vecka 23 idag och vi har precis kommit hem från gymmet. Idag körde vi ett grupppass på en timma. Blandad kondition och styrka. 
Det gick bra, men visst är det jobbigt (som sagt). Är rätt nöjd med mina tre träningspass på rad den här veckan. 
Har dock sagt upp mitt medlemsskap på actic idag. Vilket betyder att jag får träna i lite över en månad till och att jag då kommer att gå in i vecka 28 när det löpt ut. Tror det blir lagom. Sen får det bli promenader, men känns okej att lägga denna träningsform på hyllan ett tag. 


Dagsformen.

Jag känner tydliga sparkar och buffar nu. Varje dag. Främst på kvällarna när jag ska sova. Annars även en hel del när jag sitter eller ligger still.
Nu tycker jag att det är riktigt mysigt och det känns även om en bekräftelse på att hon faktiskt är vid liv där inne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback