varmt

Vi bara fortsätter att mysa och njuta av de sista dagarna på vår resa. 
Igår blev vår första tidiga kväll. Vi var helt slut efter att ha promenerat till gamla stan som är en promenad på ungefär 7 km sen efter att ha gått där hela dagen i värmen så somnade man gott. 

Idag är vår varmaste dag hittills. Inte ett moln på himmelen och inte en vindpust har dagen bjudit på. Några dopp i saltvatten poolen och så en isglass så har man överlevt hettan. Jag är dock väldigt försiktig i solen för första gången i mitt liv. Smörjer och har något för magen till och från. Man får färg ändå! 

Min hurtiga mamma är just nu på gymmet igen och jag passar på att uppdatera bloggen och andas in lite ac på rummet innan vi ska iväg och handa lite. 

Fortsätter att bomba med bilder från hotellet. Det är så fint här och även det finaste hotellet jag har bott på :-) 













Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhhmen asså inte ens OKEJ!!!! hur jäkla fint får de va :D
Unnar er allt gott mina damer <3
kom hem snart, tomt utan dej!
pözzzah

2015-05-15 @ 19:02:11
Postat av: Linn

Jag är snart hemma 💗 då ses vi igen 🙋😚

2015-05-15 @ 21:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback