baby L har Bf idag

Den här lilla tjejen har legat i sin säng och lyssnat på barnvisor och tittat på sina gosedjur i över en timma nu. Det har gjort att jag har kunnat städat och fixat lite hemma. 
Jag vet inte om jag inbillar mig med det där med musiken men det känns som om hon blir lugn och lyssnar. Lika så att hon tittar på sina kaninkompisar i spjälsängen. Eller är hon för liten än för det? Jaja. Hur som så funkar det och jag får händerna fria en stund till annat :-) 
Det regnar inte längre så vi ska ge oss ut på en promenad. 

Juste, idag är det ingen vanlig dag. Utan det är Idas BF dag. Den 9 november. Ett speciellt dantum. Snart är han här, Selmas bästa kompis. Om dom kommer att få hänga, vare sig dom vill eller inte. Längtar så mycket efter honom nu, efter att jag och Ida ska bli mammor tillsammans. Nu är det nära, så spännande. Väntar bara på hennes samtal eller sms av att dom är på väg in. Hon är som en tickande bomb! 




Kommentarer
Postat av: Mamma L

Soooon Mum ❤️😍 bästisarna kommer bli som oss hihi

2015-11-09 @ 13:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback