black friday

Godmorgon fredag... eller ja klockan är ju strax 11 men Selma somnade om direkt efter hon ätit så jag orkade inte gå upp. 

Idag är det black friday och det innebär att det är massa bra priser i butiker just nu. Jag har precis klickat hem Selmas första julklappar. Ja, vi bestämde oss för att köpa något ändå. 
Idag har babyshop 25% på hela beställningen så jag klickade hem en mössa från Livly, dock lite stor men kommer passa perfekt till våren. Samt en napphållare från elidoe details. 

Nu ska jag strax pallra mig upp ur sängen och ta tag i både det ena och det andra innan det är dags att gå till tåget. Chrille jobbar kväll idag så det passar oss perfekt att åka hem till mamma och äta middag. Tar även med mig bikinin så kan hon och jag bubbla så får morbror passa Selma. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback