jag ser!

Igår hämtade jag ut mina linser och provade ut ett par glasögon som kommer inom ett par dagar. Tog iprincip det billigaste paret, bara något att ha framför tvn på kvällarna och linser annars. 
Upptäckte dock vilket meck det är med linser, men blir nog bättre när jag vänjer mig. Igår när jag linstränade hos optikern så var jag nära på att svimma. Trodde inte jag skulle tycka att det var så obehagligt, men det var det. Framförallt att pilla ut linserna och jag som har naglar också, sjukt läskigt. Men lyckades både få ut som igår kväll och in dom idag. 
Ögonen har ännu inte vant sig så jag ser lite suddigt emellanåt men det är ändå som en helt ny värd. 
Jag ser! Känns som jag är en superhjälte och min super kraft är min super syn och jag ser allt och lite till. Haha! Allt är så skarpt och jag ser långt, känns som en 3D film och att träden är så verkliga att jag kan ta på dom. Ja typ så känns de, lite lagom flummigt sådär :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback