lite inredning


Nya fina kuddfodral, en kruka och ett par grå gardiner är på väg hem till mig. 
Jag tröttnar så fort och det är alltid kul att byta ut lite. 
Grå gardiner ska upp i sovrummet och på sängen tänker jag mig kuddarna högst upp tillsammans med kuddarna jag redan har hemma. Tycker att det är fint och mysigt med överskrivet mycket kuddar på sängen, även om de blir mer att bädda på och av. 
De andra två kuddarna ska jag ha i vardagsrummet, fast än dom inte är röda så tycker jag dom är lite juliga. Fint med silvriga paljetter tillsammans med silvriga julgranskulor. Krukan ska jag också ha i vardagsrummet och tror den kommer fånga upp kopparlampan i taket. Hoppas det blir lika fint som jag tänkt mig. Nu längtar jag tills att få sätta upp adventsstjärnorna och granen såklart. 
Nu håller damen bredvid mig på att somna så ska passa på att göra detsamma innan hon vaknar och är hungrig. 
Btw (peppar, peppar) så har hon ännu inte gråtit en enda natt. Hoppas det håller i sig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback