min stora lilla tjej

Vi är nyligen hemkomna efter ett besök hos BVC. Nu hade vi inte varit där sen den 2/11 och hon hade lagt på sig en hel del. Denna lilla tjej väger nu mera 4,4 kg och hon är redan sex veckor och fyra dagar gammal. Tiden går alldeles för fort (som alla säger). 
Trotts att jag tycker att hon blivit stor så ligger hon lite under kurvan men det tar sig snart. 
När hon kom så vek vi upp kläder i storlek 50. Nu fyller hon ut dom bra och det är bara en tidsfråga innan vi måste rensa ut dom från garderoben. 



Hon har blivit stark i nacken och pigg i blicken. Det är kul att följa hennes utveckling även om jag önska att hon förblir såhär liten och alltid vill sova på mitt bröst. 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Alltså hon är så lik Chrille, kopia!

2015-11-16 @ 13:52:22
Postat av: Linn

Ja, ALLA säger ju det 😂 det är ingen som har sagt att hon är lik mig. Hon har hittills blå ögon. Så det är väl det ända som kommer från mig. Dock är mina ljusa och hennes mörka. Chrille har bruna ögon så dom blir väl bruna dom med tillslut😆

2015-11-16 @ 14:17:46
Postat av: Mikaela

Tuva var också en kopia av sin pappa när hon föddes men sen ändrades det 😊 Dom ändrar utseende så fort!

2015-11-16 @ 19:48:32
Postat av: Linn

Ja jag märker de. Det känns som att hon ändrar utseende varje dag.
Hon får gärna vara lik sin pappa bara hon ärver något från mig också... 🙊🙋

2015-11-16 @ 23:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback