Petite Chérie åkpåse

Förra veckan hämtade jag ut ett paket från jollyroom. Där i låg värdens mysigaste åkpåse. Den är egentligen till för sittdelen men det går även att klämma ner den i liggdelen så hon kan ha den i vinter. 
Min påse jag har nu är tunn och är egentligen en höst och vår påse enligt hemsidan. Men visst hade det fungerat fint att använda den hela vintern med en extra filt på och så vidare. 
Men vem vill inte krypa ner i den här bubbelgumsrosa drömmen? 
Och så kan hon ju ha den nästa vinter också. Valde mellan en svart mönstrad eller denna. Jag är ju mer för det enkla men tyckte den här var så söt så den fick det bli. 
Nu är vi verkligen redo för den där vargavintern dom pratar om att det ska bli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback