barnslig

Idag har bloggen inte fått sig sin dagliga uppdatering. Så slänger in ett inlägg nu innan det är dags att lägga huvdet på kudden. 

Dagen har gått fort (som vanligt) Chrille har varit ledig och vi har pulat hemma och bebis myst i soffan hela dagen. Utöver det så har vi haft besök av Sofia, Jocke och Jesper och bjudit dom på middag. 
Justja, jag har även varit hos optikern imorse. Eftersom jag typ är halvblind så var det på tiden att jag tog tag i den biten efter lite (mycket) tjat från min mamma. Så nu är linser beställda och snart blir jag även med glasögon. Dom får dock se ut hur dom vill, tänker ändå aldrig visa mig utanför dörren med dom. Där av linserna. Jag vet att jag är hel barnslig, men jag måste vara Sveriges fulaste människa i glasögon. Önska jag passade i de, men jag använder inte ens solgalsögon på sommaren, för inte ens de passar jag i. 
Men kanske är detta bara en vane sak? Kanske tycker jag att hela glasögon grejen blir lättare sen? Hoppas det iaf, för man skäms ju lite över att hellre se dåligt och ha huvudvärk än att ha glasögon bara för att man är fåfäng. 

Nog om detta, nu är det dags att sova. Passa på medan damen bredvid mig gör det. För man vet ju inte när hon vaknar upp och är hungrig. 

Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Moster Anna

Bra Linn!! Jag är så stolt över dig!!! ☺️ Jag behöver också ta tag i att skaffa linser. Går hemma i mina brillor och på föreläsningarna (annars missar jag hela grejen) men är inte ett dugg bekväm i att gå i brillor dygnet runt. Nästa veckas projekt! 👍🏼😘

2015-10-29 @ 09:03:28
Postat av: Linn

Inte en dag för sent 😎 men du vet ju hur de gick sist jag testade brillor 😂

2015-10-29 @ 16:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback