pumpa

Idag gjorde vi debut på stan, i Södertälje då. Vi behövde springa i lite affärer och det gick ju bra. Hon sov under hela lunchen och shopping rundan så det var ju inga större problem. Vi fick med oss det vi skulle hem, en mascara till mig samt två längre/slappare tröjor. Behövde ha något att ha till tights. Längtar som sagt tills man får på sig jeansen men tills dess blir de tights och slappa byxor. 
Utom det så shoppade vi en bröstpump och lite kläder till Selma. Ja de sista var ju inte nödvändigt men vi hittade så fina saker. Visar i ett eget inlägg i morgon. 
Resen av kvällen ska jag väl amma, pumpa ur mjölk med min nya pump (tar ju för övrigt 100 år att fylla en flaska) och sen ska jag titta på the bachelor. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback