storhandling & besök hos BVC

Sitter nu i bilen på väg hem från en storhandling. Dagen har gått jätte fort. Vi började med ett besök hos BVC och lillan har verkligen ökat i vikt nu, känns bra då jag tyckte det var jobbigt i början när hon gick upp så lite eller ingenting. Hon väger snart 3800g men jag undrar vart de satt sig? Väntar fortfarande på att hon ska få lite kött på kroppen och en valk eller två. Men en liten dubbelhaka kan man ana och det är så gulligt. 
Efter BVC tog vi en promenad och sen satte vi oss på tåget, Chrille hämtade upp oss på centralen sen blev det en storhandling på jobbet. Sist vi storhandlade vaggade jag fram där med min stora mage, nu en månad senare så kommer man dit med en vagn. Lustig känsla :-) 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att hon lägger på sig iaf. Men hon är lätt att bära än då.:) Min kille vägde 6200 i måndags, 6 veckor idag. När han var 1 mån vägde han 5400 och när han föddes 3900 drygt. Nu är han så tung, Phju! De växer så fort, helt ofattbart.

2015-10-28 @ 07:49:42
Postat av: Linn

Ja de går undan ... På gott och ont 👶🏼😀😊

2015-10-29 @ 16:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback