99,3% av graviditeten har passerat...


Minns dessa första bilder som togs på magen (putet) och jag tyckte jag var så stor. Annat är det nu (hej valrossen). 

Annars då? Jo, jag är förkyld och har fått en svullen körtel i halsen samt herpesblåsor på ögonlocket och i ena näsborren. 
Har haft herpes till och från i hela mitt liv, men var det tvungna att komma nu? Vill inte ha en inflammation i kroppen nu så här nära inpå. Ska till barnmorskan idag så ska rådfråga henne. 
Känner att jag vill vara frisk, utvilad och full med energi så man är laddad inför vad som komma skall. Nu stämmer inget av följande in på mig men jag är så sjukt sugen på en redbull light, haha. Jag har hört att man får dricka en på förlossningen så jag förlitar mig på att den ska göra susen, skämt och sido. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback