ännu en vaken natt

Att det ska vara så svårt att få sova lite? Tog säkert en timma innan jag väl somnade, vet inte hur många gånger jag vände och vred på mig. Sen vaknade jag för en halvtimma sen. Är jätte pigg så önska klockan var mer, hungrig har man blivit också men det känns sådär att äta frukost 4.30. 
Mina piller mot klådan, fungerar även som en sömntablett. Så min bm har rekommenderat att ta dom för att få sova. Annars har jag bara tagit när klådan är som värst. Men ska ta dom varje kväll nu. Men blir ju så trött när jag vaknar och sover bort halva dagen. Men vad gör det när man är sjukskriven egentligen? Men det känns bara så tråkigt. Men det här funkar ju inte! 


Smygläser lite i apparna som tidsfördiv och skriver med Emma som jobbar natt. 
I både vecka 36/37 står det att det är det kan vara svårt att sova på nätterna. Så jag är väl inte ensam om det. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också svårt att sova. Sover bara någon timme innan jag vaknar igen. Så för mig är fm heliga. Brukar försöka sova till tio iaf. Känns trist att sova bort dagarna men tänker att jag har igen det senare! Sov så gott :)

2015-09-03 @ 05:55:40
Postat av: Linn

Ja du har rätt. Man får passa på att sova medan det går 😊💤🙏

2015-09-03 @ 11:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback