ännu ett inlägg


Den här snap bilden får representera denna tråkiga lördag. Minus dom två timmarna med mamma. 
Imorgon hoppas jag på att hormonerna ligger på en stadig nivå för idag har jag verkligen börjat gråta av allt och ingenting. Jobbigt när man inte känner igen sig själv. 

Det som är bra när jag har en långtråkig dag är att bloggen inte blir drabbad. Jag uppdaterar för fulla muggar. Och det visar sig sen vart efter på statistiken, eller sen jag blev gravid har fler hittat hit. Kul och "läskigt" då jag inte vet vika hälften av alla läsare är. Har aldrig länkat bloggen via fb eller instagram. Är också super dålig på att kommendera hos andra. Så hur hittade ni hit? 

Kommentarer
Postat av: Elin Löwstedt

Du är ju kuuuusin! :)

Postat av: Linn

👍😊🙋🙋🙋

2015-09-07 @ 10:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback