är det bara jag?

Här ligger jag klarvaken och kan inte sova (som vanligt). Det snuttar alldeles för mycket tankar i mitt huvud för att kunna sova just nu. 
Jag har även sånt sjukt begär av att bona och fixa här hemma. Idag var tanken att vi skulle ha en hel fixar dag, har en jätte lista med massor att pyssla med. Allt från att borra upp saker på väggar, till att måla den förbaskade trappan med ny färg och sätta upp golvlister. Listan kan göras lång, dock så hann vi ingenting. Eftersom det blev ett oväntat besök på förlossningen samt  att storhandligen drog ut på tiden, när vi var klara var det redan middagsdags. 
Dock ställer jag mig och viker tvätt så där typ mitt i natten, när man är sjukskriven och kan ta det imorgon men nej. Jag vill verkligen ha allt på plats inför hennes ankomst. Det ända hon begär av oss är kärlek, ren blöja och något att ha på sig (typ). 
Hon struntar i om prydnadskudden ligger fel eller om det står lite disk i köket. Jag hoppas att jag snart kan släppa loss lite och inte stressa upp mig för små saker. Finns viktigaste saker att lägga fokus på just nu känner jag. 
Nu ska jag dock upp i köket och dricka ett stort glas mjölk, har sån sjuk halsbränna. Sen ska jag väl ändå kunna sova lite... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback