att ha saker att göra

Hallå där! 

Det märks på bloggen när jag har något att göra och tvärt om. För det mesta är jag väldigt uttråkad just nu och då blir det flera inlägg. 
Idag har det dock varit full fart hela dagen. När jag vaknade tog jag ann trappan igen, slipade och grundmålade.  Vi hoppas på att bli klara imorgon, lämnar dock det jobbet till Chrille. Kroppen mådde sådär efter jag envisades med att fixa och dona medan han var på jobbet. Sen har vi haft Frida över på besök hela kvällen. Hon åt middag här sen har vi även fikat, tittat på idol och pratat i timmar. Mysigt! 
På tal om renovering så kommer vårt kakel upp i köket på lördag, känns så kul att det kommer på plats. Då det är de sista som behövs göras i köket, sen är det helt klart. Utom att en fönsterbräda ska upp och en taklampa ska hängas upp ordentligt. Men det stora sakerna som luckor, golv, väggfärg och kakel är sen på plats. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback