bara jag?

Har man så sjukt mycket fritid eller gör "alla mammor" så i väntans tider? 
Jo, att stryka alla bebis kläder efter första tvätten? 
Okej, inte precis allt men nästan. Jag tog fram strykbrädan när jag såg hur fula hennes klänningar och små koftor blev i tvätten. Dom blev ju bara som en liten boll. När jag sen var igång så spårade jag ut och strök bodysarna också och vissa byxor. Det kommer väl aldrig mer att hända men det blev fint att vika in de i garderoben sen. 
Är ännu inte klar utan en del kläder ska torka sen så kan jag lägga denna tvättstuga på hyllan ett tag. 
Justja, strök även hennes sängkläder. Också att ta i va? Tänkte att de blir finare att bädda med släta lakarn, men som att man kommer bry sig om de sen. Haha! 



Vill också passa på att visa denna underbara tavla jag fick av tjejerna på min födelsedag. Det är allas gissningar om när hon kommer från min babyshower, samt vikt och längd. Fint minne <3 och snöret som händer bredvid är måttet på min mage. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback