det kryper i kroppen


Bjuder på en mindre smickrande bild från dagen. Detta är någon form av magsvett från dagens step pass. Skämt och skido. Sådär svettig blir man när man målar en trapp i vecka 38+5. 
Trappen har legat på is nu då Chrille jobbat mycket så jag fick ta saken i egna händer. Idag har jag målat varannat trappsteg (för att kunna ta sig upp och ner) tre gånger. Kommer att behöva en strykning till sen kan vi ge oss på resterande steg, sen är den här mardrömstrappan äntligen klar. Känns skönt att den faktiskt blir innan vi har en bebis här hemma. Känns även bra att den blir bättre än vi tänt från början. 
Trappstegen väntar på posten så ska hämta ut dom imorgon. Sen så! 

Känner mig rätt så duktig ändå. Igår höll jag på med alla kläder och fixade i flera timmar och idag har jag målat. 
Sen att jag har så förbannat ont i kroppen på kvällarna, det är en annan femma. Känns som att ryggen ska gå av på mitten, det går knappt att ta sig upp ur soffan och det trycker på nedåt och ljumskarna brinner. Men det gör inget. Jag hatar att bara ta det lugnt en hel dag så det är lixom värre för mig än smärtan som kroppen får ta för att jag "ska vara duktig". 

Kommentarer
Postat av: Emma

MEN DU FÅR DU LÄGGA AV!!! Du ska inte vara uppe och springa fattar du väl..... skärpning unga dam!

Postat av: Anna

Håller med Emma, chilla gumman! Du har inte bara dig själv att tänka på längre. ;) men förstår att det kryper i kroppen, fint blir det ju också!! Kram på re!

2015-09-23 @ 20:53:38
Postat av: Linn

Jo men man måste göra något för att få dagarna att gå 😁 puss på er! 💓

2015-09-23 @ 22:41:29
Postat av: Emma

men då får jag väl komma ut och hålla dig sällis då om det ska vara så att du ska ta det lugnt <3

2015-09-24 @ 11:44:39
URL: http://emmaelassali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback