en sån dag idag

Och så var det dags för lite mage kanske? 
Är så sinnes stor just nu, magen har tagit över mitt liv. Knappt trosor som passar längre. Den har även fått lite bristningar, mest under. Något jag idag accepterar och inte orkar bry mig om. Men som jag redan imorgon kan gråta över, beror på vad jag är på för humör. 
Just nu hoppas jag på att jag inte behöver få fler, att de bleknar fint och att jag ska ha ett barn. Fast det suger! Men just nu suger så mycket så detta rör mig (just idag) inte ryggen. 
Idag vaknade jag på helt fel sida. Jag tror det är alla hormoner, gråter så fort jag tänker på den där jävla förlossningen. Lika så inatt. Jag har lixom "ångrat mig". Jag måste vara den enda gravida i hela värden som vill backa tillbaka bandet ett par veckor. Vill inte vara i vecka 37 (inte idag). Kan tänka mig vecka 27. Vi är för nära nu och det skrämmer mig. Men som sagt humöret går upp och ner på detta preggo. 
Inte nog med det så jobbar Chrille hela helgen, tur för mig att mamma kilar förbi en stund på dagen. Annars så ska det fortsattas att tvättas barnkläder här hemma. Hann inte klart igår. 


Nu blir det frukost. 
Magen kurrar som vanligt ;-)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Lilla vän, det kommer gå så bra! Man fixar det! Det bara är så... 😄
Sen så får man ju bästa presenten också 😍😍😍

2015-09-05 @ 12:14:32
Postat av: Linn

Du har rätt ❤️ men vissa dagar känns de bara så hopplöst och skämmande och blä! Men längtar såklart tills allt är över och hon är här 👶👑💞

2015-09-05 @ 14:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback