fylla upp frysen

Idag shoppades det massor med köttfärs och nu håller vi på att fylla ut frysen här hemma. Det blir både pannbiffar och köttfärssås. Jag har läst att det är en fördel att ha lite färdig mat hemma under första tiden med en nyfödd. Att det kan underlätta då man kanske inte prioriterar att ställa sig och fixa någon direkt mat, eller så gör man det eftersom bebisen ändå sover så mycket? Vad vet vi. Men vi gillar att vara väl förberedda så det går nog åt ändå. Skönt att bara kunna koka pasta sen är middagen klar. 


Kommentarer
Postat av: Ida

jag åt aldrig om jag inte hade matlåda, det fanns inte på världskartan att jag hann laga mat haha😃

2015-09-02 @ 18:50:48
Postat av: Linn

"Vad bra" haha 😀 eller då kommer det nog vara värt det med andra ord🙋🙋🙋

2015-09-02 @ 19:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback