nyfiken

Åh vad spännande. 
Ett random nummer ringde mig nyss, svarar aldrig på sånt. Kollar upp det och ringer sen upp om det är så. Nu hade blombutiken från Gnesta ringt och meddelade att det hade ett blombud på väg hem till mig, eller att det kommer under dagen. Vem skickar blommor till mig? Jag fyller inte år. 
Kul start på dagen om inte annat. 
På tal om start på dagen så har den här
kroppen fått en bra frukost i magen. Ett praktiskt exempel på hur mina frukostar såg ut förr, den senaste tiden har jag spårat ur. Kan absolut äta rostade mackor och ett glas oboy till frukost utan att få dåligt samvete. 
Nu är jag så nära mål så jag känner spontant att jag får äta det jag är sugen på, det andra tar jag tag i snart. 



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh ät vad du vill nu innan förlossningen! Jag åt naturell kvarg med lite bär innan min för jag fick något ryck och ville vara nyttig. Dagen då värkarna startade kunde jag inte äta nånting för vi hade inte ens en liten macka hemma jag kunde stoppa i mig. Bara den där syrliga kvargen :( Fick klämma ut min lilla bebis utan att ha ätit på mer än ett dygn :/

2015-09-29 @ 10:55:40
Postat av: Linn

Usch, det lät inge vidare 😐👎🏻 Här är skåp och kyl fulla med bra och dålig mat. Samt alldeles för mycket chips, kakor och choklad. Så det är väl lika bra att äta upp det nu 😂 haha!

2015-09-29 @ 11:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback