egentid


Något målade blev det visst inte idag. Men fint på framsidan blev det med lite grönt (och vitt). 

Nu ligger vi mätta och belåtna i soffan och kikar lets dance. 
Längtar så tills imorgon, samtidigt som "ångesten" kryper sig på. Imorgon ska nämligen päronen i huset ha egentid för första gången och mormor ska få vara barnvakt. Tvivlar inte på att Selma kommer att ha det jätte mysigt hos sin mormor och litar till hundra procent på min mamma, vet att hon kommer vara i goda händer och det är ömsesidigt både hos mig och Chrille. Dock har jag hängt ihop med min bebis varje dag och natt i ett halvår. 
Imorgon lämnar vi henne vid 12 tiden och åker sen upp till mall of Scandinavia. Där ska vi kika runt i alla affärer, shoppa, äta middag och så rundar vi av dagen med en bio. 
Vi kommer hem sent så vi låter Selma sova över hos mamma och så hämtar vi henne dagen efter när vi tagit en sovmorgon. Ska bli så mysigt med lite egentid tillsammans med Chrille samdigt som jag redan saknar henne, mamma får skicka mycket bilder :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback