en tråkigare shoppingrunda

Då sitter man i på väg hem från Södertälje. Tittade nyss på klockan och insåg att hela dagen har gått, tidenbara  swichade förbi. Vi har iaf varit och shoppat i dom tråkigaste affärerna som finns. Jula, Biltema och Krauta. Men det är oftast i dom affärerna som det brukar bli välspenderade pengar dock, men ändå. Jag plockade ioförsig på mig lite blommor på plantagen. Som jag hoppas kommer klara sig ute nu, dom sa att de skulle funka men om det får för sig att börja snöa eller något så har jag nog varit ute i lite för god tid. Men är trött på att mötas av påskris och påskliljor när jag kommer hem. Så vi får hålla tummarna! 
En annan sak som fick följa med mig hem var en burkmålarfärg, ska försöka ta tummen ur och börja pensla på, med detsamma. Vad jag tänker göra, kan jag visa sen. Har en bild i huvudet och hoppas på att det blir som jag tänkt mig. 


Inlägg är tråkiga utan bilder ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback