kvällsfix


Har äntligen fått tummen ur och skrivit i Selmas bok- mina första år. Det var ett par månader sen jag beställde hem boken men sen dess har den bara legat på hyllan. Hur som, så är den nu ifylld med det som går att fylla i hittills, samt att jag framkallade foton i samma veva som jag nu klistrade i. 
Blir alldeles varm i hjärtat av den där boken. Så mysigt att både fylla i och blicka tillbaka till längre fram när hon blir stor. 

Nu ska vi gå och lägga oss, har precis bäddat rent så en dusch på detta så kommer jag att sova gott. 
Imorogn väntar en förmiddag i Tälje med Ida och Lucas. När Chrille slutar jobbet så är det dags att fixa pass för både honom och Selma, mitt hade inte gått ut än.. Som tur var. Det är ju inte direkt billigt att fixa pass till hela familjen. 

Natti. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback