kvällsfynd

När man köper något för halva priset så känns det lönt att handla något som inte kommer komma till användning förns om si sådär ett halvår. Därför kunde jag inte låta bli att klicka hem ett par kängor och en väst till S, som hon ska ha i höst. Har tittat på kängorna i butik förut, men nu var dom på rea så dessa saker får ligga i hennes "växa låda" ett par månader. 
Som förälder måste man passa på att handla när det är billigt, då barn växer ur sina plagg så fort (försöker jag att hitta en anledning till att shoppa nu) nej men vem älskar inte att fynda? 

Hela familjen sover nu, så även jag ska lägga huvudet på kudden. Godnatt :-) 



Kommentarer
Postat av: I

Äääääälskar skorna 😀😀😀😀

2016-04-09 @ 07:57:19
Postat av: L

Jag med 😍👍🏻

2016-04-09 @ 23:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback