sovmorgon delux

Alltså jag är så glad för denna natt. S vaknade inte förns vid 6.30 i morse och ville ha en flaka. Hon somnade sen om och jag trodde inte mina ögon när jag vaknade igen och tittade på klockan och den visade 9.37 för att vara exakt. Hon vaknade strax där efter, det här behövde jag. Så skönt med sammanhängande sömn samt en rejäl sovmorgon. 

Innan jag la ifrån mig telefonen igår kväll satt jag och tittade på lite bilder. Tänkte att än finns det väggar att hänga upp bilder på, i framtiden så kanske jag får byta ut lite bilder. Men jag vill uppdatera med mina favorit bilder från nu, när hon blivit större. Hemma finns det mest spädis bilder på väggarna och dom får ju såklart sitta kvar. Kan ju såklart inte byta bilder bara för hon blir större, men har som sagt några ställen jag kan hänga upp tavlor på.


Funderar på att framkalla dessa i just svart/vitt, ska bara kolla upp lite storlekar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback