dag 4

Fortfarande går de inte att ladda upp bilder i bloggen, jag tycker de är så tråkigt att både läsa och blogga utan bilder så jag återkommer när vi är hemma igen helt enkelt.

En snabb uppdatering om dagen.
Vi har hängt både vid poolen och stranden idag. Låg till 90% bara i vattnet, en gammal soldyrkare som man trodde man var. Men får väl säga, som man en gång var. Orkar inte pressa längre, så tackar vet jag att flyta runt på en badring i poolen.
Vi gick in rätt tidigt idag, Chrilles pappa och fru hade dukat upp med frukt och tapas på deras rum. Så vi åt lunch där idag. Efter de, tog vi oss en powernap på drygt en timma. Finns de något skönare än att göra de när man är utomlands?
När man varit ute i solen ett par timmar, få komma in på hotellrummet och duscha av sig, på med ac:n och lägga sig på den där hårda sängen. Jag tycker de är underbart!
Hur som, efter vilan tog vi oss in till Chania stad för första gången, men blir inte sista, tror vi åker in imorgon igen.
En helt underbar stad med massor att erbjuda så vi hann knappt se hälften.
Men bilder på allt kommer som sagt sen, när vi är hemma på måndag nästa vecka. Min korta uppdatering blev visst lång. Nu är de dags att sova. Natti.


Kommentarer
Postat av: Moster Anna

Härligt!! Njut. Snart är ni hemma igen, och då kommer vi och hälsar på. Jag är likadan numera, orkar inte ligga och pressa.
Puss på er! <3

2016-08-04 @ 09:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback