fyller på

Då var ytterligare ett paket med barnkläder påväg hem till oss, denna
gång från HM.

När man hittar två par byxor och två tröjor under 200kr så kommer man undan väldigt billigt. Därför var de lika bra att fylla på Selmas garderob ytterligare i större storlekar.
Hoppas dock att dessa byxor går att knyta i midjan. De gick inte på mitt senaste köp. Och min tjej är väl inte av storlek större, så de åkte ner till fötterna på henne. Hon får äta upp sig lite inann de passar i midjan. Tror hon brås på sin far!

Nu har vi precis kollat klart på film och de är dags att sova.
Selma somnade strax innan 20 idag igen. Tredje dagen på rad och vilken skillnad de är mot att hon annars somnar vid 22. Vi får som sagt massa egentid och jag förstår nu vad föräldrar menar med att de saknar sitt barn när de sover. Tror jag kollat till henne Xantal gånger ikväll .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback