äntligen

Andra advent idag redan!
Veckorna springer förbi snart är de julafton och ett helt nytt år.

Idag har vi inte gjort sådär jätte mycket. Gått en långpromenad och handlat på affären. Och äntligen så har vi fått tummen ur. Chrille har fört över alla mina bilder från telefonen- till Chrilles mammas dator- och nu över till vår hårddisk. De har varit något som jag velat göra så länge men eftersom vi inte har någon dator, utan bara en "padda" så har vi inte den möjligheten att kunna föra över bilder. Men de är absolut något vi måste investera i. En dator alltså. Just för bildernas skull och jag är ju verkligen den som tar bilder. Hela 18000 bilder fördes precis över. Samt över 600 videos. Är de ens möjligt att jag har kunnat tagit så mycket bilder på ett år? Nästan alla bilder är ju på Selma också. Såklart. Nu ska vi strax kolla igenom bilderna på tvn. Från BB tiden till idag. De kommer ta ett tag men de blir ändå kul att se då jag sällan går igenom mina bilder på telefonen just eftersom de är så många.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback