dölja

Då var en ny vardagsrumsmatta beställd.
Inte för att de var något fel på vår eller att jag ogillade den men vi behövde en större. Vardagsrums golvet har tyvärr blivit dåligt på ett ställe, då de blir som en springa och den blir tydligare och värre om man går direkt på just den plankan. Då de egentligen inte är hela värden men vi vill inte riskera att de kommer in vatten där under när man skurar golvet osv så får vi täcka de lilla problemet med en större matta. De var ju dumt att de hände just där, mitt på golvet men jag har suktat efter ryamattan Tanger länge från Ellos så de var ett lätt val. Fast egentligen är jag inte mycket för ryanattor då de inte är lika lätt att rengöra osv men den ser bra mysig ut ändå.
Ett tips om man vill se, så bra de går hur måtten blir på en matta, eller något annat också för den delen. Är iaf att lägga ut snöre och tejpa fast på golvet. Då får man ju iaf en ungefärlig bild på hur stor/ liten mattan eller möblen blir i rummet.

Dock kommer jag behöva lägga mattan på andra längden för att få ihop de. Hoppas de inte ser tokigt ut.


Kommentarer
Postat av: Jessica Norberg

Vad ska ni göra med mattan ni har nu? ☺️

Svar: Tänkte lägga ut den för försäljning när den nya anlänt om den passar :-)
Linn

2016-12-05 @ 21:44:36
Postat av: Jessica Norberg

Säg till jag är intresserad☝🏻️

2016-12-06 @ 21:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback