en dag hemma


Idag har Chrille jobbat och vi har fått sällskap en stund av Malin som kom förbi. Efter hon åkt så kom Ida och plockade oss och vi gjorde sällskap på affären. 
Mycket mer än så har vi inte gjort idag. 
Jag passade på att blunda en stund medan Selma tog en lång vila på 2,5 timma tidigare idag. Morgonrocken var på halva dagen, ja en riktig slappar dag dvs men de passade sig efter en helg på språng. 
Jag är en riktig hemma tjej, älskar att vara hemma och trivs så bra med de. Visst behöver även jag få komma utanför väggarna en stund då och då och få se något annat men älskar att jag faktiskt trivs så bra hemma. Med tanke på att så mycket tid spenderas här framförallt under mammaledigheten. 


Kommentarer
Postat av: Din vän Ida Hemma i gnesta

Håller med dig hundra procent. Älskar att man älskar att bara vara hemma ibland.

Svar: 😘😘😘
Linn

2016-12-11 @ 23:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback