en lång dag på tur

Vilken låg dag! 

Imorse ställe jag klockan och smög upp och tog en dusch medan de andra sov. Vid nio var jag hos Jessica (som förövrigt är nyinflyttad hit) tillsammans med Ida och Maria. Vi fyra åt frukost ihop medan vi planerade nyår som vi då ska fira ihop. 
Vi planerade nyårs menyn och på torsdag är de dags att handla. 
När vi var klara åkte vi till mall of scandivavia med Ida och Jim. Även tillsammans med Sveriges halva befolkning. Jisses vad mycket folk! De var knappt och nätt kul. Man fick armbåga sig fram och med två vagnar så var de omöjligt att hålla ihop så vi gick på tu man hand för de mesta. Men en lunch på olareys åt vi och deras ceasarsallad var väldigt god. 
Ingen shopping lycka blev de för vår del iaf, jag gav typ upp. En ny mascara fick jag med mig. På hemvägen stannade vi på Netonnet och handlade en TV och väggfäste så den har Chrille pillat med sen vi kom hem. Så imorgon åker den upp på väggen. Sen kan vi kika film även där nere. 
Nu ska jag hålla tummarna på att Selma snart skulle kunna tänka sig att sova. Jag är  så trött. Ungen har sovit typ hela dagen både i bilen och i vagnen så jag har inga större förhoppningar om att vi kommer somna innan midnatt (typ).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback