julfirande nr 2

Och så åkte precis Chrilles familj hem, även idag blev Selma bortskämt med en hel drös med julklappar. Hon fick massa duplo lego, brio klossar, brio tågbana i trä med tåg, presentkort på Lindex, leksaks telefon, stora mjuka klossar, ett piano, blockflöjt, pussel och skallror. Blockflöjten och mobiltelefonen var bäst, mobilen är så lik en iPhone man kan komma så kanske får jag ha min telefon ifred. 

Jag älskar julen och allt som hör den till, men lika mysigt som de är lika trött på den blir jag med detamma. 
Frågade faktiskt Chrille om vi inte kunde ta bort julgranen nu, fick som svar att vi gör det imorgonbitti så får väl nöja mig med det. Haha. Jag tjatar om att den ska upp tidigt och ner dagen efter julafton, sån är jag. 

Nu är vi mer än nöjda efter två lyckade julfiranden två dagar i rad. Nu ska de bli så skönt att få slänga sig på soffan. Hoppas de går bra filmer på tvn, känns som en sån dag de gör de. 



Kommentarer
Postat av: Marre

Presentkort på Lindex 😂 Kan gissa från vem

Svar: Alltid 😎🙋🏼
Linn

2016-12-25 @ 21:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback