kaos natt & egentid

Godkväll på er! 


Glest mellan blogginläggen just nu, ska skärpa mig men idag har vi varit trötta (igen) och bara vart hemma, så har inte funnits mycket att skriva. 
Natten som var, var katastrof. Mellan 03.45- 6.30 så var Selma vaken. Mellan dom timmarna så var hennes humör upp och ner. Mest ner. Hon var ledsen, verkade rädd, otröstlig, hysterisk och slutligen glad. Efter en timma av tröstade, pussande, klappande så gav vi upp. Där mellan gav vi henne vatten, välling och sjöng. Inget funkade. Tackar vet jag babblarna. De åkte på och jag satte (skiten) på repeat och tillslut somnade hon om igen. 
Nu får vi se hur den här natten artar sig. Jag är väl mest nojig över morgondagens natt då mamma ska vara barnvakt och vi ska ha lite egentid jag och Chrille. 
Jaja, nog om de. 

Ser ändå fram emot morgondagen. Efter frukost lämnar vi S hos mamma och senare åker vi ner på stan. Där tänkte vi Bla luncha och sen åka och handla mat inför jul. Väl hemma så ska vi julstöka. Granen ska upp och vi ska julbaka. Sen ska vi njuta av en god middag, film och en lugn natt. Typ så ser morgondagen ut. Nu är de dags att sova. 


Kommentarer
Postat av: Johanna kjol

Låter som en supermysig dag! :)

Svar: 😘😘
Linn

2016-12-17 @ 11:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback