lampor

Idag åkte julstjärnorna ner. Nu är all jul borta här hemma, skönt. Jag hade ingen lust att börja de nya året med att ha julsaker kvar. Nu får de gärna bli sommar eller iaf vår, sån är jag. Haha. 
Så vanliga lamor tillbaka på sin plats och en ny påväg på posten. Eos lampan vi har i vardagsrummet var meningen att den skulle sitta nere, men jag gillade den för mycket för att låta den hänga där nere så nu var jag "tvungen" att ha en där nere som tanken var från början. Så de fick bli en grå för lite variation.

Hade kunnat tänka mig en 👆🏻 i sovrummen också men nu får de vara nog, hehe. 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Köpte en grå till Lovis rum i onsdags 👌

Svar: 😍👌🏻
Linn

2016-12-30 @ 19:54:21
Postat av: Ett ord räcker

LÄCKER 😀👌🏻❤

Svar: Du är läcker 😎❤️
Linn

2016-12-31 @ 00:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback