ljuvlig regnjacka

Sitter bänkad framför filmen The holiday. Älskar den filmen och eftersom jag missade den när den gick på tv här om dagen, blev jag mer än glad när jag såg att den gick nu. 


Annars så har jag slö surfat lite på diverse hemsidor men fastade framför Zara. Där fanns de en hel del fina saker på Rean. Dock fick man hejda sig då man ändå ska springa i butiker imorgon och plånboken inte är sådär jätte tjock såhär efter jul.
Men en väldigt fin regnjacka till Selma klickade jag hem. Imorgon hoppas jag på att hitta något till mig själv men de brukar ju inte bli så nu för tiden.

Jackan är dock i några storlekar större så kommer nog inte kunna användas på ett bra tag. Men Zara är ju käna för sina små storlekar så kanske den passar om ett par månader. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback