när man ska vara kräsen

När man inleder meningen med "Chrille bli inte galen på mig nu men..." 

Gällande nya vardagsrumsmattan! Suck. Eller inte suck kanske. Älskar den på alla sätt och vis utom en liten detalj. Har börjat störa mig på att den ser gul ut i vissa ljus. Enligt hemsidan så är min matta crémevit/ brun medan den andra varianten är vit/ grå. Läste bland komentarerna om mattan att andra också reagerat på att just den crémevita kanske går mer åt de beiga hållet, vilket jag struntade i då jag tycker denna matta är finare på hemsidan fast än dom är så löjligt lika. Men, nu är den andra färgen påväg hem till oss (utan extra kostad) så vi gör ett byte. Har man köpt något för några hundra så vill jag vara just de, helt hundra. Tanken är ju att denna ska ligga på vårt golv ett par år och om jag känner mig själv rätt så kommer jag att fortsätta mig på att just störa mig på färgen. 
Hoppas och tror på den andra och de grå detaljerna kommer bli fint ihop med den grå soffan. 

Jaja. Annars då? Chrille badar Selma som snart ska sova (förhoppningsvis) de blev lite sådär med den dagliga sovrutinen idag då hon tog sovmorgon till 9.30. Japp, då vaknade vi! Blev lite choklad ändå när jag kollade på klockan. Med tanke på att vi kom upp så sent så sov hon middag sent. Väckte henne dock efter en stund, så hoppas hon kan tänka sig att sova snart. Jag är sugen på att krypa upp i soffan och kolla på en film. 

Japp. Löjligt lika på hemsidan men tror den högra blir bättre när man får se den i verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback