lördag

Dagen har gått i ett. 
Selma vaknade vid åtta imorse och väckte mig med sin ljuva stämma. Hon har börjat köra sin opera på morgon kvisten och hon gillar verkligen att höra sin egen röst. Vi somnade om efter nån timma och drog oss länge innan vi gick upp. Så skönt.
Malin hämtade oss sen och vi åkte till Nyköping och strosade runt i lite butiker. Jag kom hem med en kasse mat och lagade sen middag till Chrille som stod på bordet tills han kom hem. Det hör ju inte till vanligheterna men ibland kan det vara kul att bjuda honom på mat och inte alltid tvärt om. 
Kom även hem med ett par gardiner som jag sedan satte upp i vardagsrummet. Killen sa inte ett ord när han kom hem. Han märkte alltså ingenting. Okej, jag bytte från ett par grå till ett annat par grå. Men dessa är ljusa och tunna, de andra var mörka och tunga. Jaja typiskt killar kanske och inte lägga märke till sånt. 

Här hemma har vi bara kollat mello men bytte precis kanal och gick ner och la oss, ska titta på en film i sängen istället tills vi somnar. 



Semlan sitter och tittar på kvällens bidrag men somnade strax där efter. Kassa låtar med andra ord! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback