2016

Första dagen på det nya året. Det känns som en tröttaste och segaste dagen någonsin, inte en människa ute. Jag ska dock snart väcka Chrille och se om han är sugen på att ta sig iväg och storhandla. Det skulle behövas och idag lär vi ju bli ensamma i matbutiken. 

Gårdagen spenderades i gott sällskap och god mat. Lite raketer, eller rätt mycket raketer hann vi se. Det var förvånadsvärt mycket raketer i Gnesta, trodde jag inte. 
Mitt första nyår som mamma, det gick ju bra det där. Selma sov sig nästan genom hela kvällen, helt ovetandes om att hon var finklädd i klänning och att det snart var dags att skåla in det nya året. 



Jag var förvånadsvärt dålig med kameran igår, tyvärr. Men bild på för och varmrätt blev det iaf. Matkoma delux på oss efter trerätters som avslutades med ostar, kex och frukt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback