blandat inlägg

Netto levererade igen och förra veckan köpte jag en korg som idag står i vardagsrummet. Perfekt att lägga ner Selmas saker och filtar i. Det går snabbt att städa bort. Lite rosa kuddar har fått kommit upp i soffan också. 
Jag är så sugen på en ny lampa till vardagsrummet lika så till hallen nere. I mammaledighets tider tillåter kanske inte plånboken tillåter detsamma som tidigare så just nu håller jag på att sälja av diverse heminredning som jag tröttat på, men det är fortfarande fina saker. 

Idag kommer Chrilles mamma hit från Norrland. Hon ska få träffa Selma för första gången och Chrille ser verkligen fram emot att få visa upp henne nu. 

Igår rev Chrille ut golvet nere i hallen så till helgen får vi hjälp att få dit det nya golvet sen blir hallen äntligen klar, som jag har längtat. 
Nu är det dags att städa undan och klä på mig (hehe) och ta tag i den här dagen tills dom kommer hem. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback