dagen

Chrille jobbar natt och han jobbar då dygn och har varit borta sen tidig morgon. Ingen större nöd har det gått på oss (även om vi saknar honom när vi ska sova). 
Dagen började med en promenad tillsammans med Malin och Maria. Efter det gick vi hem till Maria och åt lunch. Jag och Malin har varit hela dagen, hon åkte precis hem. Vi har myst hos mig och ätit middag. Vi har eldat hela kvällen, nu är det så varmt här inne att jag är helt rosig om kinderna, skönt. Det blir även en hel del inrednings prat. Malin och Chris flyttar snart hit och det ser vi fram emot. 

Allt för mig idag, vi ska snart försöka sova. Semla verkar inte så jätte trött och ligger just nu och jollrar i gymmet. Men jag har mina knep som brukar få henne att sova. En flaska, sleep baby appen, gos filten och så klappar jag henne över näsan. Funkar nästan alltid! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback