gårdagen

Igår var Chrille ledig och jag kände inte för att blogga så då gjorde jag inte de helt enkelt. Hela dagen så stod han i köket och lagade massa mat, jag skurade golv och plockade bort den sista julen, skönt. 
Senare kom Ida, Jim och Lucas över på middag. Vi bjöd på libanesisk buffé med allt vad de innebar, super gott blev det. 

Idag jobbar Chrille hela dagen och jag har inga planer alls, nu var det länge sen sist så det känns både skönt och långtråkigt. 
Jag lyfte precis upp Selma ur vaggan och vi myser en stund under mitt täcke, älskar den stunden på morgonen innan man går upp. Hon är också alltid på så bra humör på morgonen (tror inte hon ätit de efter mig) så hon ligger mest och jollrar och ler. 



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fyfan vad gott 😩

2016-01-09 @ 13:15:55
Postat av: Linn

Mm 😋 Inte varje dag man äter det! 👌🏻

2016-01-09 @ 16:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback