leksaker

Idag har mamma varit över på besök, vi tog en lång promenad och åt lunch. Lika mysigt som alltid! 
Med sig hade hon en påse med leksaker till Selma. Såna roliga som låter och blinkar. Nu har hon en hel del leksaker, hon fick mycket i julklapp och även fått ärva av Alva och Noel. Nu ska hon bara bli lite större och börja leka med dom också. Men man märker att hon tittar och tycker dom är lite roliga ändå. Jag ska skaffa mig en korg till vardagsrummet att ha alla leksaker i. Sen när hon väl börjar leka så orkar jag inte springa upp och ner med alla saker till hennes rum varje dag. 
När jag var gravid så var jag anti dessa fula leksaker och la all fokus på fina träleksaker, nallar och annat i dova fina färger. Jag har ändrade mig ganska fort och inser att dom inte alls är någe kul att titta på, dock fina att ställa på hyllan i hennes rum. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback