shoppa på sig

Igår kom jag på att alla mina libero kuponger gick ut. Det gäller ju att utnyttja alla kuponger då det går åt mycket pengar på blöjor. Hade fått rabatter under julen som var alldeles för bra för att låta gå ut datum. Så jag åker till Hemköp och tömmer hyllorna (nästan). Två paket hade vi sen innan och båda lådorna i skötbordet är fulla så jag tror vi har blöjor så vi klarar oss ett tag framföver ;-) 



Jag är en sån som alltid vill ha mycket saker till Selma hemma. Blöjor, tvättlappar, ersättning mm. Känns bra att ha skåpen fulla. Sen om det ekar tomt i kylen, det rör mig inte ur ryggen. Men sålänge hon har ett helt lager av allt, så de aldrig hinner ta slut. Då mår jag bra, haha :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback