träningsvärk

Idag har Selma lekt med sin bff (Lucas) mamman har hängt med Ida och Malin. Vi tog en promenad i det sköna vädret, visst är det halt och blaskigt ute. Men så skönt att termometern visade sex plus grader idag och inte sjutton minus. Vi fick till och med bädda vagnen med en tunnare åkpåse för hon blir alldeles svettig i den rosa nu. 
Just nu står Chrille i köket och lagar mat, Selma sover och jag har krupit upp i soffan. Här tänker jag ligga resten av kvällen, har sån träningsvärk i benen idag att jag får stapla mig fram när jag går, hålla i mig i räcket när jag går i trappan och hålla mig i handfatet när jag ska sätta mig på toan, ni vet en sån träningsvärk. 

Lite bilder på våra söta små blöjbarn idag. Dom är ett väldigt sött bebispar dom där två. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback