ett blandat inlägg

Godmorgon!

Härligt att få sova tills man vaknar av sig själv till 8.30 en halv timma senare hörde jag någon från sitt rum precis intill.
Jag och Chrille satt ute länge igår, länge för att vara vi som annars brukar lägga oss tidigt.
Det var så mysigt att tända upp utebelysningen, ljus, lyssna på musik och smutta på ett glas rosé.

Idag får vi besök av Carla och hennes små killar, ev Chrilles bror kommer också med ut. Om vi åker till stranden eller hänger i en lekpark, de har vi inte bestämt än. Men att vi ska spendera dagen ute, de är en sak som är säker. Solen skiner och de får man ju inte missa ;-)

Från de ena till de andra så visar jag bilder på en liten gungstol Selma fick av sin mormor här om dagen. Funderar på att måla den grå, vi får se.
Ser framför mig sen, när hon är stor, hur hon sitter i denna uppe i vardagsrummet och tittar på barnprogram. Får se om den kommer till användning eller om den faktiskt bara får stå som prydnad. Även dockan i stolen är ny, den fick jag hem igår. Den är så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback