tillbakablick

Här ligger jag vaken och kan inte sova. Klockan är bara 2.30 och jag ska upp snart, får köpa en redbull innan vi hoppar på tåget imorgon.
Förtillfället ligger jag vaknen och lusläser gamla blogginlägg. Alltså min blogg.
Jag älskar min blogg. Jag får aldrig sluta blogga. Här har vi "hela mitt liv" från år 2006 fram tills nu. Alltså mitt liv de senaste tio åren. Det är helt galet kul att jag faktiskt skrivit i snitt ett inlägg om dagen i tio år. Tänk vad mycket tankar jag skrivit ner. Allt från min och Chrilles första tid när vi blev ett par för nio år sen. Om galna ute kvällar, hela gymnasie tiden, flyttar, vänner, resor och så där jag är nu. Om min familj och barn.
Häftigt att kunna se, på svart och vitt hur de faktiskt sett ut. Många små detaljer som man faktiskt glömt bort. Att läsa igenom allt skulle ta dagar. Så har falskt bara kikat på en del inlägg från år 2008. Där mitt största problem i december var vad jag skulle ha på mig på nyårsafton. Att den störta händelsen i mitt liv den sommaren var att jag drack en öl i Alanya (jag som hatar öl) Att mina helger gick ut på att gå ut på krogen med Malin och Ida. Hur jag var så skoltrött tillsammans med Ida och Elin.
Ja, listan kan göras lång.
Men om jag säger såhär. Skulle ni googla på brun utan sol så bli inte förvånade om en sju år gammal bild på mig kommer upp. För såhär såg jag tydligen ut då, orange var ordet. Men jag minns denna bild så väl, jag kände mig så snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback